Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Friday, November 28, 2014

Güncelleme, Patreon, Commission Zımbırtısı, ve hayır ben ölmedim postu.


Buraları çok fazla güncellemiyorum, zira artık Türkçe hikaye pek yazmıyorum, zamanımın çoğunu roleplayler, okul ve çizim kaplıyor. Roleplayler de hep İngilizce, çoğuk oyun içi. Çizim blogumu da güncellemiyorum, blogger biraz yavaş geliyor, ancak merak eden varsa tumblr sayfam sürekli olarak güncellenmekte. (artık instagram sayfam da mevcut.)

Ayrıca kendimi motive etmek için patreon hesabı açmış bulunmaktayım. Kendisi kickstarter gibi, ama sürekli olarak mevcut, aylık olarak çalışıyor ve çeşitli ödülleri de oluyor. Şimdilik ödül olarak eskizler, kartlar ve commissionlar var, ancak dijitale geçtiğimde daha fazla materyal sunabileceğim. Patreon sitesinden 1-3-5 dolar gibi cüzi rakamlarla beni destekleyip bir kupa çay ısmarlayabilirsiniz.

Bir de, commissionlar hala açık. (fiyatlar projeye göre değişiklik gösterebilir.)

Desteğiniz için şimdiden teşekkürler.

No comments: