Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Sunday, April 01, 2012

LeeuNotebookz

Geçenlerde sevdiceğim Sercan'ın facebook profiline bakarken LeeuNotebookz diye bir sayfa gördüm. Biraz kurcalayınca keyiflerince defterler yapan bir çift olduklarını gördüm. Tasarımları pek beğendim (şu an pek de hoş şeyler var, görsem onlardan da alırdım hiç kaçırmazdım). Hemen 3 tane beğendim, kısa bir mesajlaşma sonrasında ücreti ödedim, ilk iş gününde postaladılar direk.
Şöyle, krapon kağıdına sarılı ve mühürlü olarak geliyor. Evet o mühür epik bir şey.

Kağıdı yırtmaya, mührü kırmaya kıyamadığım için kenardan sıyırdım, kağıdı yırtmadan açtım ve defterleri içinden çıkarttım. A5'in yarısı, ufak boyuttalar. Kapaklar el çizimi, ancak Fixative kullanmalarını öneriyorum, zira çantamdaki su şişesi bir iki damla akıtmış, Cmon Set Me Free'nin siyah yerleri kırmızılara dağıldı. (Cupcake'liye bir şey oldu diye içim hop etti ama sağlam).

İçleri böyle düz beyaz kağıt, gramajı da iyi, ince dandik kağıt değil. Ben bunları eskiz defteri olarak kullanmayı planlıyorum, gayet uygun görünüyor. Ayrıca hepsi sadece bir tane (el yapımı çünkü).


Kalınlıkları da aşağı yukarı bu kadar.
Yeni yeni tasarımlar bekliyor, başarılarının devamını diliyoruz! =D

No comments: