Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Friday, December 23, 2011

Yeni yılda yapılacaklar listesi..

İnsanlık yeni yıl için yapılacaklar listesi çıkarmaya başlamış, benim de geçen sene yaptığımın üzerinden geçip ne kadar başarılı olmuşum bir bakmam gerek.


Bu sene... Daha çok çizeceğim. Daha çok çizmeliyim, çünkü artık daha güzel çizebilmek istiyorum.
Bu sene, vücuduma daha iyi davranacağım. Son 2 ayda 5 kere hasta oldum, bir kere de bileğimi incittim, 1.5 hafta çizim yapamadım.
Bu sene daha az korkacağım. Her büyük macera ilk adımla başlar, gerisi daha sonra geliyor. Korkunun ecele faydası yok.
Fimo hamuru alıp oynayacağım. Ellerim boş durmamalı, bir de el egzersizleri yapmam gerekiyor, onun için birebir.
Bu sene daha fazla hikaye çizip illüstrasyon yapacağım.
Bu sene MnMX projesi için daha fazla uğraşacağım. Hatta mümkünse başka oyun projeleri için de.
Bu sene arkadaş ve sosyal çevremi temizleyeceğim.
Duygusal gelgitlerin vaktimi çalmasına izin vermeyeceğim.
Bu sene daha fazla dua edeceğim.


Seneye bu posta baktığımda gülümsüyor olmak istiyorum.


Şimdiden herkese iyi yıllar.

No comments: