Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, December 21, 2011

Sedef Leydi

Camdan Şehir hakkında yazdığım hikayeyi takip eden çok bir insan var mı bilmiyorum; ancak okuduğunu bildiğim bir kaç insan var ve yazmaya devam etmek istiyorum kendim için.


Zaman içinde pek çok farklı karakter ekleyeceğim hikayeye, şimdilik sadece Sedef Leydi var. Kendisi Renklerin Hanımı. Teni sedef gibi, ışıkta renkleri yansıtıyor ve kendine ait bir rengi yok. Garip ve saf bir kadın bu. Dökümlü elbisesi ile etrafta geziniyor. Gün batımları ve gün doğumları en sevdiği vakitler.


Uzun bir süre görünüşü nasıl olsa karar veremedim. Daha sonra böyle bir kadına ancak Antik Yunan heykellerindeki gibi hafif ifadesiz bir surat yakışır diye düşündüm. Bugün de bunu eskizledim atölyede dinlenirken. Bunun renkli bir versiyonunu da yapmak istiyorum, ama sedef sokusunu nasıl vereceğimi bilmiyorum, deneysel olacak.




Hikaye olgunlaştıkça neler olacak göreceğiz.

1 comment:

Lorean said...

Güzel olmuş. Ve evet, hikayeyi takip ediyorum.