Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, October 05, 2011

Çok uzun zamandır hikaye yazmıyorum. Düş bittiğinden beri de hakkında yazacak kadar sevdiğim bir karakter yaratamadım (belki de yaratmadım, kim bilir?). Skiss olarak başladığım denemeler iyice büyüdü, karakterlerin gelişmesiyle sağlam bir Live Action RP senaryosuna dönüştü, dolayısıyla belki bir gün bir fırsat olur diye buraya yazasım gelmedi hikayeyi.


Bir kaç gün önce uzun zamandan beri ilk defa hoşuma giden bir karakter yarattım, hikayesini RP şeklinde yazıyorum Del ile. Buraya yazar mıyım bilmiyorum.


Ara sıra Düş'ü ve karakterlerini özlüyorum ama zaten sıfırı tüketmiş olan bir evrende debelenme fikri hoşuma gitmiyor. Geçen arşibleri okudum, diğer bloglardaki yazıları falan da okudum, sanırım Düş'ün anahtar yerlerindeki bazı hikayelere illüstrasyonlar çizeceğim. Belki yeni hikaye yazasım yok, ama bir şeyler çizebilirim.


Bu aralar yazarak betimlemektense çizmek geliyor içimden zaten.

1 comment:

Lorean said...

Valla benim de aklıma Asporia'yla ve Arleon'la ilgili yazacak hiçbir şey gelmiyor, hayal etmeyi bırakmadığım halde. :/