Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Tuesday, September 13, 2011

Threadless - Tangerine Dreams Oylamada!

Vektör öğrendikten sonra yapacağım ilk iş olarak bir söz vermiştim kendime, yıllar sonra o sözü tuttum!

Çizdiğim şey hoşuma gittiği için threadless'a yükledim tişört olarak ve güzel de durdu.

Eğer siz de beğendiyseniz oylayarak, paylaşarak vs yardım edebilirsiniz <3

üyelikle alakalı edit: Facebook ile login olsanız da sizden bir adet threadless ismi seçmenizi istiyor sanırım. sonra tişört linkine geri dönüp oyamak gerekiyor. oylama yapılan sayılar da tişörtün solundaki kocaman sayılar =)


Tangerine Dreams - Threadless T-shirts, Nude No More

1 comment:

mit said...

Çok güzel olmuş ^^ Oylamaya çalışıyorum ama üyelikle ilgili problem çıkarıyor site. Tekrar deneyeceğim. Emeğine sağlık :)