Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, June 18, 2011

Mezuniyet, sancılı dönemler, Rose.

Naber?


Bir süredir ne kalemi elime alasım vardı ne de oturup bir şeyler yazasım. Bol bol okudum ve insanları takip ettim ama kim ne yapmış diye. Arada oyun oynadım, oyun karakterlerime hikayeler yazdım ama blogu açıp yazasım yoktu bir türlü. 


Bundan bir 3-4 hafta kadar önce finallerim ve projemin final jürisi stresindeydim. Bir yandan harıl harıl benden istenen freelance işleri yaparken, bir yandan sözel sınavlara çalışıp projemle uğraşıyordum. Finallerim güzel geçti, jürim ise hiç fena değildi. Tahsin Hoca sağolsun çok rahat bir proje dönemi geçirip ortalama bir iş çıkarttım (mevcut teknik ve konstrüksüyon bilgilerimde dört dörtlük bir proje çıkarmam biraz zor zira). Jüriden sonra projesini yaptığımız okul müdürü (bizim üniversitenin sosyal bilimler myo'nun) okulun tesislerinde yemek ısmarladı bize. Ellerimizde projeye katkılarımızdan dolayı teşekkür belgeleri, karnımız tıka basa dolu okulu bitirmiş olduk.


Notlar açıklandı ve başarılı bir biçimde geçtim hepsinden. Son anda alttan bir yerden kötü kalpli bir ders çıkmazsa bitti okul. Garip bayağı artık öğrenci değilim mesela.. Peyzaj Mimarı. Muhahaha.


Jüriden sonra mezuniyet için hazırlandım, kep cüppe. Arada bir hafta kadar çok ağır bir boğaz enfeksiyonu geçirdim. 2400lük penisilin, bir kutu antibiyotik, bir kutu ağrı kesici-ateş düşürücü ve 2-3 kutu boğaz pastilinden sonra kendime zar zor gelebildim. Mezuniyet de güzel geçti işte, fotoğraf falan çekindik.


Şimdi resim yapıyorum bol bol. Siz görmeseniz de, yüklemediğim pek çok şey var bilgisayarımda kayıtlı. Önümde 11gün var, bakalım elimdeki resmi bitirip yetiştirebilirsem süper olacak.


Bir de, Hesionka'dan Goth Clutch aldım kendime hediye. Umarım gelir bir iki güne. :3

1 comment:

Lorean said...

Tebrik ederim, darısı başıma artık.

Ben de bugün Mallık'a yeni yazı ekliyorum.