Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, November 27, 2010

Yeni tasarımımız hayırlı uğurlu olsun!

Yeni blog tasarımımız hayırlı olsun!


"Ya, bu sefer koyu renk olmasın istiyorum" demiştim değil mi? Her şey bannerda gördüğünüz hatunu boyamamla başladı... Sonra, bunu blog bannerı yapmak istedim, ona uygun arka plan hazırlarken de böyle oldu xD Ama neyse ki yazıların altı hala açık renk, dolayısıyla okurken gözleriniz yorulmayacak!


Boyamada, düzenlemede bana yardımcı olan sevgilime çok teşekkürler burdan <3


Bannerdaki resmin adı da Savaş Boyası/ Warpaint .

8 comments:

delusionmaker said...

Ooo...

mit said...

Cool :) Resimdeki hatun feci derecede American McGee's Alice'i hatırlattı bana. Bu da daha çok beğenmeme sebep oldu ;) Güle güle kullan.

Roselyn said...

Eheheh teşekkür ederim!
o oyunun da yenisi geliyormuş zaten "Alice: Madness Returns" diye, merakla beklemelerdeyim.

Asli "TILSIM" Bingöl said...

Muhteşem olmuş!

Lorean said...

*şakşakşak alkış alkış*

TRN said...

Girer girmez, refleks olarak "Oha çok iyi" dedim. Çok güzel olmuş. ^^

noir said...

ben de çok beğendiim *-*

Elessar said...

http://i53.tinypic.com/2v7weis.jpg

Güzel olmuş baya... (: