Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, November 10, 2010

Hesi Mamulu Witch Hood ve Cadılar Bayramı Mevzuu

Cadılar Bayramı'nda herkes o parti senin bu parti benim gezerken, Antalya ölü bir şehir olduğu için ben evdeydim. Kendimi oyalamak ve bir şekil kutlayabilmek için Radyo-Subdelirious-State'de yayın yapacaktım. Ancak saat 6 gibi kesilen elektrip gece 11'e kadar gelmedi. Biz de salonda oturduk, Hesi'den aldığım Witch Hood'u giyip, Baykuş Fenerimle etrafta gezerek, Alt Komşumuz olan arkadaşım İdil' korkuttum 8D


Bu da şirin cadınız Rozi, Latin Dans Gecesi'ne hemen gitmeden önce.


Hesi'yi öpüyorum bu süper başlık için. Bu cuma Berlin'e gidiyoruz. Oranın kar soğuğunda bi Witch Hood bi de Panda (Pom-Pom) Berem koruyacak beni! :3

Ve tabii ki Anne Örgüsü Bordo Şal!!

No comments: