Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Thursday, November 25, 2010

Garip Alışkanlıklar Mim'i 8D

Son yaptığım çizimler için falan resme tıklayabilirsiniz ^^ Bu ufak şeyin büyüğü yakında Düş header'ı olarak gelecek <3 Yavaş yavaş bir tasarım hazırlıyorum, bakalım nasıl olacak.
 

Onun yanı sıra Sir Aenas ve Aslı beni mimlemişler, ben de yapayım şu garip alışkanlıklar şeyini;

- Saatlerce, günlerce bazen haftalarca aynı şarkıyı/albümü/sanatçıyı dinleyebilirim. Hiç dur duraksız ama, bilgisayar başında olduğum olmadığım her vakit. Bu genelde kafamda bir resim ya da hikaye canlandığında daha çok oluyor.

- Hayvanlarla muhabbet edip sevmeyi severim ve garip bir biçimde ilk kez karşılaştığım sahipli sahipsiz hayvanlarla çok rahat iletişebilirim [bunun içinde üstüme yürüyen sokak köpeklerine otur diyerek oturmalarını sağlamak falan da var. %100 değil ama çoğunlukla oluyor bu].

- Cansız varlıklarla konuşabiliyorum. Bilgisayarım bir şeyi açmadığında ya da hata verdiğinde, bir şeyleri ararken konuşuyorum öyle xD Eğlenceli oluyor, odamda genelde yalnız olduğundan odada bir ses olması da güzel oluyor.

- Üstüme giydiğim en sade kıyafet bile goth duruyor üstümde. Niye bilmiyorum. 

- Savaş araç gereçleri, kan tutkusu, savaş boyaları çok sevdiğim şeyler arasında [yazdığım şeylerden fark etmişsinizdir]. Garip bir biçimde içinde bunların olmadığı hikayeler yazarken bocalayabiliyorum. Bir de, yeni hikaye yazmak için hazırlık yapıyorum bu ara ama bilemedim ne yazsam xD Gene ortasından dalıcam galiba xD

- Kimi mimleyeyim? Fertility, Turan, Jhemm ve Aphraell'ı mimliyim, diğer herkes mimlenmiş zaten galiba 8D Bi de Delusionmaker! >w<

1 comment: