Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, September 06, 2010

Bir kötü haber.

Antalya'ya, eve döndüm. Okulum başlayacak, yoğun bir çizim yılı olacak benim için. Buraya hikaye ve çizim bloguma bol bol çizim, bir de gezi bloguna bu yazki gezilerime dair şeyler ekleyecektim. Fakat görünen o ki, bilgisayarım ayvayı yemiş ben yokken, açılmıyor. Sanırım bir donanım sorunu var. Tamire gidecek.

O tamirdeyken, benim net bağlantım az olacak çünkü salondaki bilgisayarı kullanacağım.

Haber vereyim dedim =)

Sevgiler.

Not: SCII Collector's edition'a saldırdım eve gelir gelmez. Kuruyorum bir yandan. :3 Artbook çok güzel! ^^

1 comment:

mit said...

Off, kötü haber deyince korktum ben de... Neyse, bilgisayardır bozulur. Önemli olan sağlığımıza bir zarar gelmemesi. En kısa zamanda görüşmek üzere...