Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Sunday, August 01, 2010

İstanbuuul ^^

Bir haftalık yurtdışı gezimizden önceki iki haftayı İstanbul'da geçiriyoruz =) Geçen cuma geldik gece, Dün kına vardı (büyük kuzenim evleniyor, bizim gelinin kınasıydı). Birazdan da önce nikaha sonra da düğüne gideceğiz. Henüz fotoğraflarını yüklemediğim 13cm sivri topuk ayakkabılarımla dolanıyorum. Stiletto ftw!

Ev çok kalabalık. Kına evi korkunçtu hele, bir sürü velet, bir sürü yaşlı, küçücük oda. Fenalık geçirdim (gerçek anlamda), elime kınamı kapı önünde sürdük, bir daha da içeri girmedim. Abimin arkadaşları gelmişti (her ne kadar abim gelmemiş olsa da), onlarla muhabbet ettik bol bol. Bana kitap önerdiler okumam için, not aldım ^^ .

Bu sabah da erkenden kuaföre gittik. Aslında at kuyruğu istiyordum ama kısa olur güzel olmaz dedi adam, biz de çok ilginç, yarı topuz bir şey yaptık (fotoğraflar gelir sonra). Önleri ve enseleri aşağı iniyor kıvır kıvır lüle halinde. Hafiften Rome'daki kadınlar gibi oldum =D Kıyafetim tam öyle olmasa da.

Öyle işte. Daha İstanbul'dayım. Fırsatım olduğu kadar insanlarla buluşup görüşcem <3>

22 Ağustos'da dönüyoruz, 23'ü gibi evde olurum diye düşünüyorum. Bakalım, o ara bizim okul kayıtları başlıyor olabilir [eylülün ilk haftası açılır bizim okul genelde]. Transkript alınıp eksik tüm dersler alınacak! Huf!

Öpüldünüz canlar <3

4 comments:

Lorean said...

Pics or it didn't happen.

TRN said...

Halk fotoğraf istiyor! :P

CEM AKYUREK said...

Senin için eğlenceli ama biz İstanbullular için burada olmak cehennemde olmaktan farksız. Özelikle de sıcak ve nemli bunaltıcı havada ofise tıkılıp çalışanlar için :D Gezmek için güzeldir buralar bende gezince seviom ama yaşamak gerçekten acaip zor :))))

Roselyn said...

@Lorean : Tamam tamam ^^
@TRN: Tamam be =D
@Cem: Gezmek güzel ^^ İnsanlarla buluşup gezmek daha güzel (olacak). :3 Bakalım kaç kişi ile buluşabileceğim ^^