Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, August 07, 2010

İstanbul ki ama hala =D

Bu sene çok garip bir sene, cidden. Bu yaz da çok güzel bir yaz. Bu yaz ben bir garibim ama mutluyum, güzel gidiyor her şey, ve güzel gidecek. Gitmeli.

Aslı'nın düğünü ile başlayan güzellikler silsilesi devam ediyor =) Onın dışında gittiğim iki düğün de muhteşemdi. Delusionmaker ile çok güzel bir bir aylık tatil yaptık bol bol gezerek. Bir ara İstanbu tatilimin ayrıntılarını gezi blogumuza yazacağım. Tavsiye edeceğim yerler var ^^ Hesi'nin butiğinden Oh la la! beremi aldım ve kahverengiyi seçerek ne kadar iyi bir şey yaptığımı farkettim. Umm arada Georgiana ile buluştuk. Beni kırmadı, beraber Bunka'da suşi yedik. Sonrasında ben de onu kırmadım ve Cevahir'e giderek window-shopping yaptık [Ben gene D&R a girme gafletinde bulundum, 3 al 2 öde kampanyasından orjinal oyun doldurdum kendime. Orda iki elemanla 2dk ayak üstü konuştuk "daha önce kendine oyun seçen kız hiç görmedik" dediler, yarıldım.]. Dün gece de Taksim'de o bar senin bu bar benim yaptık ablamla ve arkadaşlarıyla, kızkıza. Cosmopolitan içtim Sex and the City'den özenip xD Rengi kırmızıydı ama :\ Sevdim ciciydi. Evde yapmayı öğrenmek istiyorum =D

Haftaya bakalım kimlerle görüşeceğim, neler olacak... 14'ünde zaten yurtdışı (çok heyecanlıyım, bunu her yerde ve yazdığım her postta belirtiyorum farkındayım). Eve dönmek, bilgisayarıma ve tabletime kavuşmak istiyorum. Sonra ikimize de uygun bir vakitte Aslı'ya ev ziyareti planlıyorum (okul açılınca da gidebilirim diye düşünüyorum zira topu topu 2 dersim olacak.). Antalya'da da çok işim var; kayıt, transkriptler, indirim kartlarının çıkarılması, vs...

Puf!

Bu aralar çizime yüklendim manyak gibi yapacak işim çok olmadığı için. Çizdikçe iyi hissediyorum kendimi.

Sizi seviyorum =)

Not: Kış ayları boyunca über paranoyak-dengesiz dönemlerim olduğunu Georgiana ile buluştuğumda anımsadım. Kusura bakmasın o dönemlerde durduk yere olay çıkarıp saldırdığım insanlar.

~ Rose

2 comments:

mit said...

Bakıyorum da iyi geziyorsun :) Aman aman güzel geçsin, sevindim senin adına. Çizimlerini ve gezi günlüğüne yazacaklarını merakla bekliyorum. Hangi oyunları aldın bu arada? onu da merak ettim :) Sevgiler...

Roselyn said...

normalde sıkıcı ve evde geçer yazlarım. Bu yaz büssürü düğün vardı bir de babamın gezesi tuttu ondan geziyoruz :) çizimlerimi düzenli olarak lil sketchbooka yüklüyorum bu arada :D gesture drawinge sardım bu aralar... :3