Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, August 23, 2010

Daha bavulu açamadan.... =)

Eve gireli bir saat ya oldu ya olmadı. İki haftalık İstanbul sonrasında bir haftalık Budapeşte-Viyana-Prag gezisinden daha yeni döndüm ki, bavulumu aşmadan bir daha çıkıyorum yollara.

Bu sefer hedefimiz Ankara.

Düğünden beri diyordu Aslı; "Yeni evime gel gel gel." Ben de diyordum ki "Gelicem, ha geldim ha gelicem." Ancak bir türlü fırsat olmadı gidebilmem için; ya tarihler uyuşmadı ya da meşguldü birimizden birimiz.

İki gün önce Prag'dayken Aslı'dan mail geldi; "29-30'u gibi bize gelsene?" . Ben nasıl bu öneriyi geri çevireyim şimdi? Okulun açılmasından hemen bir hafta önce, buluşmaların yapılabileceği süper bir zaman, üstüne üstlük daha yolculuktan yeni gelmişim oturmuş bir düzenim yok tatile çıksam bozulacak.

Biletimi aldım geliyorum Ankaraya canlar.

Buluşmalar ve görüşmeler için ya beni ya da sponsorum Aslı'ya ulaşınız =D

Leyleeeeek, havadasın görüyorum ! xD

2 comments:

mit said...

Dur yahu, nereye? :) Leylek sürüsü görmüşsün sen galiba :) Prag fotoğraflarını bekliyoruz, sevgiler...

Roselyn said...

üf, hem de nasıl =)
büssürü böyle uçuyolar, güneş görünmüyo leylekten 8D