Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, July 26, 2010

Google Analytics ve daha büssürü şey.

Bunları arayıp, benim blogumu bulup, üstüne yazdıklarımı okuyan zihniyete merabaaa diyorum.
  • kristal kılıc
  • "but i talk in my mirror"
  • "gümüş zincirler"
  • "leke etüdü"
  • ablam sex hikayeleri
  • camael
  • camael blogspot
  • elebek hikayesi
  • gectim ayaklari şarkisini kim söylüyor
  • günlerden bir sabah
  • hançerin pike takımları
  • istanbul chronicles
  • kurtların dövüşü
  • kızkardeşler giyim
  • littlewinged.blogspot.com
  • otobüste sürtünme
  • roselyn camael
  • sifaus blog
  • umutsuzluk intihar eğilmi
  • çadırıma dolu düştü şarkı
  • 5800 için çıplak gösteren aplikasyon
  • rosey chan db major nocturne
  • çağlayan Tılsım deviantart.com

Çok eğlendim okurken. Arada bir iki bomba var. Easdfeaf. Burdan Adramelech ve Çağlayan'ın takipçilerinin, onları ararken beni bulduklarını da görmüş oldum xD haha.

Yeni hikayeler nerde dersek?

Hm, ben 29'unda İstanbula gidiyorum, 14'ünde de bir hafta sürecek bir yurt dışı seyahatinde olacağım. İstanbul'dayken yazmaya çalışacağım. Veya bir iki gün içerisinde. Beklerkene aşağıdaki linklere ziyarette bulunup beni çok mutlu edebilirsiniz! =D


Ayrıca Dijital Sanatlar isimli foruma da üye olmuş bulunmaktayım; aha da ordaki eskiz defterim falan.

Öpüldünüz <3>

4 comments:

mit said...

Geçtim ayakları şarkısın sen mi söylüyorsun yoksa? :) Şimdiden iyi tatiller...

Lorean said...

Google Analytics bize (sanırım) sadece son bir ay içerisindeki verileri sunduğu için şu an benim blogumla ilgili sonuçlardan çok azını görebiliyorum. Benim blogumla ilgili çok dehşet sonuçlar vardı, onları bir txt dosyasında saklıyordum, ama format attıktan sonra onları kaybettim :(

Şimdi blogumla ilgili en komik sonuç malesef "bir adamın burnunda dondurma videoları".

Lorean said...

Bir de Ankara'ya gelmeyeceksin sanırım?

Roselyn said...

@mit: tüh be gizli sırrımı öğrendiniz :\

@Lorean: valla, başka neler var görmeyi çok isterdim =D acayip eğlenceli şeyler çıkabiliyor ^^

Ankara konusunda ise; geleceğim. ağustos sonu veya eylül. Ama gelicem. <.< gelmem gerek xD En olmadı zaten ggj ye kesin geliyorum =p 6 ay daha sabredin weasfkgawkgnaö.