Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, July 26, 2010

Google Analytics ve daha büssürü şey.

Bunları arayıp, benim blogumu bulup, üstüne yazdıklarımı okuyan zihniyete merabaaa diyorum.
  • kristal kılıc
  • "but i talk in my mirror"
  • "gümüş zincirler"
  • "leke etüdü"
  • ablam sex hikayeleri
  • camael
  • camael blogspot
  • elebek hikayesi
  • gectim ayaklari şarkisini kim söylüyor
  • günlerden bir sabah
  • hançerin pike takımları
  • istanbul chronicles
  • kurtların dövüşü
  • kızkardeşler giyim
  • littlewinged.blogspot.com
  • otobüste sürtünme
  • roselyn camael
  • sifaus blog
  • umutsuzluk intihar eğilmi
  • çadırıma dolu düştü şarkı
  • 5800 için çıplak gösteren aplikasyon
  • rosey chan db major nocturne
  • çağlayan Tılsım deviantart.com

Çok eğlendim okurken. Arada bir iki bomba var. Easdfeaf. Burdan Adramelech ve Çağlayan'ın takipçilerinin, onları ararken beni bulduklarını da görmüş oldum xD haha.

Yeni hikayeler nerde dersek?

Hm, ben 29'unda İstanbula gidiyorum, 14'ünde de bir hafta sürecek bir yurt dışı seyahatinde olacağım. İstanbul'dayken yazmaya çalışacağım. Veya bir iki gün içerisinde. Beklerkene aşağıdaki linklere ziyarette bulunup beni çok mutlu edebilirsiniz! =D


Ayrıca Dijital Sanatlar isimli foruma da üye olmuş bulunmaktayım; aha da ordaki eskiz defterim falan.

Öpüldünüz <3>

Friday, July 09, 2010

Glimpse.

Uykulu gözlerini kırpıştırdı kız, beyaz yataktan doğrularak. Suyun üzerinde duran kadının bukleli saçlarında gezdi gözleri bir an, bembeyaz boşlukta sesi yankılandı.

"Ben artık senin küçük kanatlın değilim."

Altı büyük beyaz kanat dört direkli yatağın demirlerini kırarcasına açıldı, ve o sırada bukleli kadın sırtından aşağı sızan kanı hissetti.

Bunca yıl sonra...

----

"I have slept so long... I'm not your little winged anymore."

Bodrum tatilimin anısına. Daha ayrıntılı bir versiyonu gelecek.

Saturday, July 03, 2010

Demiştim yaratıcı geçiyor günler diye!

Bodrum'a geldiğimden beri üstünde kafa yorup uğraştığımız bebeğimiz hazır gibi gibi.

Adı "Steam Stream" yani, buhar gücüyle çalışan radyo, benim deyimimle en azından xD Kendisi bir zaman makinesi bulup ne olduğunu anlamayan bir antikacı amcanın, yanlışlıkla geçmişe gidip tarihi değiştirip, ne halt ettiğini unutup, dünyayı bir Steam-punk hikayesinden fırlama bir evrene dönüştürmesi ile alakalı bişiy. Sonra bu amca bir savaş zeplinini alıp zaman makinesinin parçalarıyla tamir ediyor, zira onun ne olduğunu unutmuş XD Zeplinimizin zamanda yolculuk etme gücü yok ama olsun =p

Radyo biraz radyo+piyes tadında gidiyor, hatta bugün karakterlerle alakalı ses kayıtları yaptık, feci eğlenceliydi. Sabiha Gökçen göndermeli pilotumuzdan, her şeyi kurcalayan mekaniğimize, Starbuck tadındaki sharp-shooter'ımızdan Coin-Operated Singer Girl'ümüze kadar bol bol eğlenceli karakterimiz mevcut =)

Twitter'ımız var; https://twitter.com/Steam_Stream
Sonra bi de blog var; Steam Stream (Goggles Down, Radio up!)

Çok yakında hizmete girecek kendisi, benim de yayın yapacağım 3. radyo olacak =D

İzleyin efendim, çok feci büssürü büssürü resim çizim ilüstrasyon gelecek o proje üstüne.

"Ben de severim sitimpank post apokalips viktoryan, beni de aranıza alın çok pis repe yaparım aman aman süper bir müzük zevkim far!" diyorsanız, ileşiniz bizimle, konuşalım =) Hala tayfadan eksikler var XD

Öpüldünüz.

~ Rose

Friday, July 02, 2010

Bir takım haberler!

Rose-chan şu anda Bodrum'da, DelusionMaker'da misafirlikte. İki gün içerisinde bir kaç hafta yetecek kadar gezdik, Çikolatalıkedi'nin düğününde eğlendik ve bu süre zarfı içerisinde milyon farklı proje ürettik. Ayrıca bir takım steam-punk çizimler yaptım gelecekteki radyo projesi için [hint hint].

Onun dışında keyfim iyi, yakın zamanda bir DÜŞ hikayesi gelecek ama çok farklı bir fikaye olacak bu =) Eski bir dostun Düş'e ziyareti konulu. Üstünde çalışıyoruz şu an, bakalım.

Bir süre daha burada olacağım, internette görünmeyebilirim, twitter ve gmailimden bana ulaşabilirsiniz, her gün kontrol ediyorum. Bir de telefon denen icat var.

Onun dışında... Burası çok güzel (:

Sevgiler.

Rose.