Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Thursday, June 17, 2010

Stiletto.

Bugüüün resmi olarak deniz mevsimini açtım!

Dışarıda hava, sanki herkes fön makinesi ve fırınlarını açık unutmuş gibiydi sabah. Benim de pestilim çıkmıştı sıcaktan. Annem binbir dil döktü, onun boynu yüzünden her gün bir saat yüzmesi gerek, eh hani ben de yüzsem fena olmaz, göbeğim gider biraz. Aldım dilimin altına bi karnitin, giyindik mayoları, aldık havluları indik denize. Ayrıca siz bekliyeceksiniz ki ben böyle siyah veya bordo bişi giyiyorum. Yok canım, gayet "pembe" bir bikinim var. Siyahlı miyahlı ama. Yeni bikini alcam gerçi. Kih kih.

Ayrıca böyle hava atıyo gibi olmasın ama şu da evin balkonundan bir kareee =D
Ben bu yaz kararlıyım, artık topuklu ayakkabı da giyebilmek istiyorum. Dolgu topuklu cici ayakkabularımla başladım işe, sırada Stiletto'ya gelene kadar her türlü eziyet var. Stiletto giymek istiyorum! O ne diyenler için bkz şu aşağıdaki gibi bir şeyler.

Bu aşağıda gördüğünüz de Lady Heather. CSI'da gördüğümden beri taptığım kadın. İlk gördüğümde "Lan ben büyüyünce Lady Heather olucam!" tepkisi verdiğim, bence CSI'ın temelli kadrosuna geçmesi gereken bir kadın. Yazık ettiler karaktere. Bu güzel bağyan bir Fetish Club işletmecisi, ayrıca bir Domme. Kendisinin kıyafetlerine hasta olduğum gibi, giydiği Stilettolara da hastayım. Biraz da ordan geliyor benim stiletto hastalığım (ben de giyeyim benim ayaklarım da güzel görünsün diyorum.).
Şu aşağıda gördüğünüz iki fotoğraf iseee, evde bulduğum, stiletto'ya en yakın ayakkabılarla benim ayaklarım. Tırnarklarım yeni pedikürlü ve ojeli =p Evde bunlarla geziyorum alışabilmek için, hiç de fena değilim. Yalnız topukları ahşap, takıdı tukudu sesler çıkarıyor bunlar, alt komşu tepeme binmezse iyi XD


Ayrıca bugün perşembe. Biraz Çıplak Perşembe konseptli gibi oldu yazı ahahaha =D Her neyse.

Hadi öpüldünüz, ben biraz daha evde geziniyim sonra resim falan çiziyim. Güzel geçiyor tatil, tatil gibi böyle. <3

~ Rose

Not: Pedikür görünce hiç fena görünmedi ayaklarım gözüme. Güzelmişler ya. ciciii <3

6 comments:

Lorean said...

Stilettolar çok güzel şeyler bence de.

Çok konudışı olarak; "Domme" kelimesinin nasıl telaffuz edildiğini bilmediğimi fark ettim. "Domm" diye okuyup geçiyordum, ama sonra "Dom" ile aynı şekilde telaffuz edilmesinin mantıksızlığıyla yüzleştim. O kelime nasıl telaffuz ediliyor, biliyor musun?

Roselyn said...

Ben de Domm diye telaffuz ediyorum valla :\ bence öyledir onun telaffuzu, neden farklı olsun ki O.o

Yaaaa ayakkabı alcam ben. Tarakkemiklerim ağrımaya başladı şimdiden ühühühüğ ;_; giycem amaaa azimliyim!

Lorean said...

Biri erkek, öbürü kadın olduğu için..

çikolatalıkedi said...

Ayakkabıların çok güzelmiş *-*

Roselyn said...

@Lorean: Evet de, ne biliyim, bazı kelimeler var ya farklı yazıldığı halde aynı okunur, onun gibi düşünüyodum ben. Belki hafif bi e vardır kadın için olanında. :\ bilemedim.

@Çikolatalıkedi: di mi di mi <3 çok beğenerek almıştım ben de <3

Asli "TILSIM" Bingöl said...

O ayakkabılardan ben de istiyorum >_<

Off bayıldım ^^