Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, June 02, 2010

Doğum günü halleri!

Aslında gayet şirin sırada bir doğum günüydü benimkisi =)

Sabah kalktım telefonumum mesaj sesiyle, Rouge-chan uyanıp uyanmadığımı sormuş. Uyandım diyince aradı, gel bize dedi. Yeni başlayacağımız Vampire oyunu için karakter hazırlayacaktık, belki film de izleriz dedi. İki lokma bir şeyler atıştırdım, biraz nette takıldıktan sonra çıktım gittim.

Bütün gün karakterlerden, VtR sisteminden, bilimum otaku geyiklerden falan bahsettik. Makarna yedik. Bir klasiktir, kola içtik. Akşama doğru da ben yavaştan eve yollandım kolumun altında hardcover VtR kitabıyla <3 Çok güzel kitap!! Karakter olarak bir kaç bir şey var aklımda, bakalım nasıl olacak.

Eve geldim, sonra komuşlar geldi, sonra babam sonra halamlar. Babam bana Nokia 5800 XpressMusic almış. Çok teknolojik geldi benim için. Kapağını açmayı bile beceremedim ilk etapta (annecim kırıcam elimde kalacak kullanamadan! paranoyası da vardı tabi içimde. zorlayamadım o yüzden). Akşam kuzenimin yardımlarıyla pili taktım sim i taktım, internet, e-posta, application ayarlarını falan yaptım. Dünden beri elimde telefon, evdeki wireless'a bağlanıp keşfediyorum. Herşeye şaşırıyorum büyük bir nuublukla. Mutlu oluyorum falan.

Ayrıca günün öteki sürprizi ablamın yolladığı koca çiçek buketiydi! Lav yu zis!!! Böyle renk renk balonlu, üstünde cici bi notu olan kocaman çiçekler <3 Halamlar cici bir bluz, komşumuz da bana çok tatlı bi kolye ve yüzük almış =)

Gece WoW oynadım. Saurfangdeki kızım Nereidaé 40 oldu sonunda. Lyré 65 oldu en piç haliyle Outland semalarında caka satıyor millete 8DDDD Leiraé'yi sadece ablamla oynamayı sevdiğim için... 52 kaldı o. Ama ablam düzenli hayatına geçtiğinde, işleri biraz daha hafiflediğinde, onu da 58 yapıp Outland'e uçuracağım <3

Bu kadar WoW muhabbeti üzerine; bana şu pastayı yaptırsanıza ya =D Halamın müthiş pastası da acayip makbule geçti dün ama bu da olsa olurdu valla =D hihihi.


Cici, tatlı bir doğum günüydü. Artık yaş oldu 22, bu blogu da 4 yıldır yazıyorum galiba... tabi, 2006-2010. Geçen sene bu vakitler gölgeler vardı Düş'ün üzerinde, bu sene ise Turnuva ve Şenlikler. Ne güzel =)

Abim doğum günümü kutlamadı.

Sevgiler.

~ Rose.

6 comments:

mit said...

Nice mutlu senelere Rose. Doğum günün kutlu mutlu, günlerin huzur dolu olsun.

Roselyn said...

Çok teşekkür ederim =)

Lorean said...

"Lyré 65 oldu en piç haliyle Outland semalarında cake satıyor millete" diye okudum. Sonra aklıma Ultima Online'da lahmacun satan insanlar geldi.

Mutlu yıllar dilerim! Keşke bir hediye hazırlamaya vakit bulabilseydim..

Roselyn said...

Cake is a lie!!! =D
Geç doom günü hediyelerine de hayır demiyoruz hihihi =D

Aranlui said...

Hediye tercihlerin nelerdir o zaman? :)

Roselyn said...

Herşey olur O.o farketmes =D