Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, May 12, 2010

Benim.

Mr. Bungle - Ars Moriendi

Hayır, mükemmel değilim. Hiç bir zaman da mükemmel olduğumu idda etmedim, hayır hayır.

Benim mükemmel olduğumu düşünen sizdiniz, zira görmek istediğiniz şeyi seçtiniz bana bakarken. Buzdağının sadece görünen kısmına inandınız, geri kalanını görmezden gelerek.

Yaprakları ipek, kokusu en güzel cennet, renkleri göz alıcı parlak... Ama unuttunuz güllerin dikenleri olduğunu ve elinie battığında tüm o güzelliği umursamadan yere attınız.

Soldu, kokusu çürümüşlüğe bıraktı kendini ve kurudu.

Öldü.

Mükemmel olmayan bir şeyin mükemmel olduğuna inandığınızda, bir şekilde yüzünüze o şeyin mükemmel olmadığı çarpıldığında, hayal kırıklığına uğrayıp sinirinizi hep o mükemmel olan şeyden çıkardınız.

Nasıl mükemmel olamazdı o! Yalancıymış o! Beklediğiniz gibi değilmiş! Kahrolsunmuş yine duygularınızla oynamış sizin!

Baskı yaptınız.

Şekillendirmeye çalıştınız.

"Mükemmel olmalısın, çünkü mükemmel olduğuna inanıyoruz!"

İlk başta işe yaradı, değişti, şekillendi.

Ve sonra mükemmel olan, sadece mükemmel olan kısmını gösterdi size, bastırdı öbür taraflarını.

Günün birinde, eskisinden güçlü bir biçimde ortaya çıkması için ve yavaş yavaş sözleriniz üzerinde etki etmemeye başladı.

Ve siz yürüyüp gitmeyi seçtiniz kabullenmek yerine.

Yaşam ne garip değil mi...

Başımı yana eğip gülen gözlerle bakıyorum cesetlerinize, kesik kafalarınızı tekmeliyorum kurumuş bahçenin içinde, artık pıhtılaştığı için akamayan kan havuzlarında göbekleri gökyüzüne bakan balıkları izliyorum keyifle.

Dünya artık benim. Sadece benim. Asla sizin olmamalıydı, o yüzden artık sizin olamaz.

Benim.


No comments: