Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, April 03, 2010

Yapılacaklar listesi ve genel bıdı bıdı.


Bu resmi geçen gün kampüste gördüm ve hemen fotoğrafını çektim. Bayağı bir güldüm bakıp bakıp. İnşaat var da orda, yeni bir fakülte mi yapıyorlar nedir, iki yane falan asılıydı bundan, birini söküp eve getirmeyi çok istedim ama gündüz vakti ortalık kalabalıkken yapamadım. Neyse.

Turnuva serisini yazmaya çalışıyorum, biraz writer's block tadındayım. Ayrıca hala bir iki kişinin karakterlerini bekliyorum, arada geyik postlar ve bonus hikayeler yazıyorum, umarım beğeniyorsunuzdur. Turnuva işleyişi ise biraz sizin katılımlarınızla olacak, ola ki oy atmazsanız da kafama göre seçeceğim, size bakıyor biraz turnuvanın sonucu. Onun dışında ilk pairingleri yazabilmek için de internetteki bi random çekiliş toolunu kullanacağım (Hesionka'nın blogunda görmüştüm.)

Azjol-Narub realm'indeki süper seksilik abidesi paladinim! Hesionka ve Loreathan'ın daveti üzerine katıldım onlara orda, Kamileğ, Norawashere ve Akın ile tanıştım ^^ Çok cici insanlar! Yakında guild kuracakmışız... gibi gibi. Şimdilik level 16 olup biraz ezik bir paladin olsa da seviyorum kendini. En büyük wow fantazimin ete kemiğe bürünmüş hali kendisi (bkz: Sarışın Dans eden Bloodelf Paladin = which is seksilik abidesi.).

Rosemary'yi dört gözle bekleyenler için kötü haber; ilham gelemiyor. Bana güzel müzikler tavsiye ederseniz yazabileceğimden eminim ama. Düşseverler ve Düş Rehberi'ni dört gözle bekleyenler için ise iyi haber; önümüzdeki günlerde Düş - Arşiv isimli bir blog açıp tamamen kronolojik sıralı ve doğru düzgün etiketli olarak hikayeleri oraya kopyalayacağım. Bir nevi Aslı'nın NES - Leviathan'ı gibi olacak, hikaye tabanlı olacak. Ayrıca bir tane de klişe hikaye planım var; Kelebek ve Düş'ün başına o kadar çok şey geldi ki, artık onların içinde olacağı klişe bir hikaye çıtayı düşürür gibi geliyor bana.

Düş'ü ilgilendiren bir diğer şey ise; Düş header ve layout tasarım fikirlerinizi bekliyor! Yeniden yapılanma içerisinde olduğumuz bu günler içinde bir adet Düş headerı ve yeni bir blog tasarımı bekliyoruz sizden =D Çünkü ben geçen denedim beceremedim. xD

Onun dışında Apple Cider Rulz. Hem de ev yapımı !

Sevgiler.

~ Rose

4 comments:

Sir Aenas said...

iş güvenliği iyidir ama :D

Hesionka said...

hehe süper karizma cidden pally'in :D online göremiorum ama seni bu aralar o_O

Hesionka said...

a bu arada layout tasarımı için ben yardım ederim ama bana sürekli hatırlatıp dürtmen gerekiyor. benim kafa biraz nanay :D

Roselyn said...

@Hesi: eneee çok sevinirim <3 aklımda bişi yok gerçi şu aralar pek ama oluur 8D wow'da ise şey, ablamlayım bu aralr xD dersler sıkıştırdı bi de =p gelcem ama 8D