Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Friday, April 30, 2010

Turnuva Eşleştirmeleri ve Kurallar

Günün en erken saatlerinde meydandaki büyük duyuru panosuna üç büyük tablo hazırlandı; Turnuvanın eşleştirmelerinin yazılı olduğu tablolardı bunlar. Altında ise büyük bir parşömende turnuvanın kuralları açıklanmıştı.

Öğlene doğru herkes bir sonraki maçının kiminle olduğunu biliyordu ve avlu, hazılrk yapan insanlarla doluydu.



"Turnuva Kuralları;

* Bunlar ön eleme maçları olmakla beraber, eşitlik sağlanması amacıyla Düş'ün sağladığı malzemeler kullanılacaktır. Ancak Yarı final ve final maçlarında, eşleştirme sahipleri kendi silahlarını kullanabileceklerdir.

* Mızrak ve kılıç turnuvaları teke tek maçlarla yapılacakken, okçuluk ön elemeleri toplu bir biçimde gerçekleştirilecektir.

* Eşleştirme tamamen kura ile belirlenmiştir.

* Maçlara, yarışmacıların hazırlanması için verilen 48 saat bittikten sonra başlanacaktır.

* Finallerden sonra ise kutlama amaçlı 3 günlük bir şölen düzenlenecektir."

***

Yazarın notu;
- Soldaki isimler Okurların karakterleri, sağdakiler ine NPC'dir =)
- Kura için Random.Org Random Number Generator kullandım.
- Eğer unuttuğum karakter varsa ya elime ulşamamıştır ya da uzun süredir sesiniz çıkmamıştır.

Sevgiler!

~ Rose

6 comments:

Lorean said...

Eööö, şey... Ben okçuluğa başvurmamıştım ki. Kılıç ve jousting'e başvurmuştum, kılıç turnuvasına beni eklemeyi unutmuşsun sanırım : )

Dame Aicha'yla savaşmak için sabırsızlanıyorum.

Lorean said...

Ve acayip konudışı-geyik olarak:
Leydi Gaga diye bir Düş lideri olsa...

Roselyn said...

Easdgea ben niye yanlış hatırlıyorum O.o; barutlu silah getirmekten falan bahsetmiştin diye hatırlıyorum O.o; eneeee.

Biliyodum bişileri yanlış yapcamı xD yarın düzeltirim =)

Aranlui said...

Ammar yok mu? xD

Roselyn said...

üfff dedim birilerini bişileri mutlaka unutuyorum yanlış yapıyorum diye >.< düzeltirim =)

Aranlui said...

Eheh önemi yok... Bir izleyici olarakta pekala iş görür sonuçta eline davet gönderilmiş biri değil o boyuta pat diye düşmüş biri... :)