Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, March 08, 2010

DIY Mafia II Clutch

Rose-chan Productions gururla sunar!

DIY Mafia II Clutch! Kalemkutu olarak kullanıyorum kendisini, cici çizim kalemlerimi koymak için ^^

Ne zamandır Hesi'nin Marilyn Monroe clutchlarında gözüm vardı, almak nasip olamadı, ben de cici kalemler alınca bir kalemkutu lazım dedim, ne yapsam diye düşünürken, bir DIY clutch yapma videosu gördüm, hemen izledim. Ve işte karşınızda bu =D Deneme amaçlı yaptım ama gayet güzel oldu. Evde bulabildiğim posterlerden en güzeli buydu o yüzden Mafia II oldu =D

Kapağına da biraz dantel yapıştırdım dikişleri saklasın diye. Sıcak silikonu seviyorum <3



Rose-chan Productions bir başka DIY post'unda, ormanlık alanda bulduğunuz kafataslarını dezenfekte edip vernikleyeceğiz, beklemede kalın!

Evet, bunu yapacağız.

Sevgiler!

~ Rose

Abney Park - Creep[Radiohead Cover]

1 comment:

mit said...

Güzel olmuş valla, eline sağlık. Her ne kadar Mafia II posterinin akıbetine üzülsem de :)