Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Monday, February 22, 2010

We were once Padawans. [EDITED]

Bildiğiniz üzere geçen cumartesi İstanbul'da Cnbc-e'nin düzenlediği, SW Force Gathering Party'de idim. Genel olarak çok kalabalık, havasız ve alakasız bir etkinlik olsa da, Ben, Delusionmaker, Kisha ve PrfDR hepberaber olduğumuz için oldukça eğlendik. Kisha bizim Jedi Councilar Master'ımız olurken (ki kendisi gecenin olayıydı, Qui Gon saçı ve el yapımı cici jedi kostümü ile bir de Masters Replica Force FX lightsaberıyla. Paso insanlar foto çektirdi kendisiyle easdfg.) Delusionmaker Cara , ben Thorn isimli OClerimiz kılığında gitmeye karar verdik. Sith ya da Jedi olmaktansa Padawan olalım dedik ve kulağımızı arkasına örgümüzü yerleştirdik.

Bu ben, Kisha'nın lightsaberını ele geçirip kırmızı yaptığım bir an =D Buna ilerde efekt yapabilirim gaza gelip.

Kisha'yı Force Choke ile dövmeye çalışırken ama Master'a yemiyor bu numara.
Cara vs Thorn duel I . Double bladed verin bana kardeşim, tekiyle zor böyle. . . Delusionmaker'ın el yapımı lightsaberının ciciliğine dikkatinizi çekerim.
Gecenin sonlarına doğru Master Kisha, Lightsaber'ı ile bizi Padawanlıktan kurtardı, Jedi Knight olduk. [Kesici alet olmadığı için çakmakla yakarak kestik o saçları tam lightsaber kesiği gibi oldu =D]

Sisterhood: I might have a bad feeling about this! Saber renklerimiz bizi ele veriyor sanırım. Yıllar sonra sıcak bir Tatooine gününde Shadow Jedi vs Sith karşılaşması yaşanacak!
You were like a sister to me! diye bağırdı Cara Thorn'a. Sonra lightsaberlar çarptı birbirine, force pushlar birbiri ardına geldi falan.Bir de Mara Jade vardı ki sormayın. Pek taştı kendisi, hemen fotoğraf çekildik kendisiyle!Ayrıca galiba verdiğim kiloları geri almışım, gıdım çıktım ühüüüğ ;_; Diyete girmeliyim acil!
Oun dışında geceden başka aklımda kalanlar;
- "Aha lightsaber dövüşü yapan kızlar!" diye bizi gören kafası kıyak erkeklerin fotoğraf makinesine abanması ve şaşkınlık geçirmesi.
- İnsanların hiç SW bilmez muamelesi yaptıktan sonra kesilmiş padawan örgülerimizi görüp bize tapması.
- Kisha'nın Force FX lightsaber'ı. ;_; ben de istiyorum ;_;
- OC kıyafetlerini giymenin dayanılmaz eğlencesi.
- Fotoğraf çekildik büssürü onlar.
- Jedi Milk. O mavi şey neydi merak ediyorum hala.
- Herkesin Kisha ile foto çekilip durması. Çok komikti XD O fotoların bir kaçında ben de varım ya neyse.
- Kızılkayaların önünde dikilirken ecnebi bi abinin yanımızdan geçmesi ve dönüp "SW NERDS!" diye bağırıp kopması.
- Yoldan geçen kafası kıyak bi elemanın, o sırada benim oynadığım Force FX Lightsaber'a hayranlıkla bakıp bir anda elimize "bakın bu da güzel!" diye alakasız bi el ilanı tutuşturması.
- İçerdeki kalabalık ve içerisi kadar kalabalık bir o kadar kuyruk.

Sanırım şimdilik bu kadar =)

Gönül isterdi ortam daha güzel olsun, twilek dansçı olsun, arkada Cantina çalsın. Alakasız adidas kreasyonu toplayıp gelmiş tikiler az olsun, fanlar daha fazla olsun. Bi dahakine adam akıllı bi bilet sistemi konsun da bu kadar izdiham olmasın. Böyle organizasyonlar daha fazla olsun hep coşalım!

Son olarak otopark levhası;

"Parking.
SW Fans only.
Others must be destroyed."

Sevgiler!

~ Rose

Not: Bana filmleri veril üstüne kotorları oynamam için dürtükleyen, SW sevgisini aşılayan Dual Saber'a teşekkür ederim.

Edit: Yazım hatalarını düzelttim, bir de Ksha çok istedi bunu koymamı, aha da Jedi Master'ımız <3

5 comments:

delusion maker said...

"You were like a sister to me! I loved you!"

Kızım, çok feci gaza geldim, 4 mayısta eğer becerebilirsem "fans only" partisi ayarlatacam. Mind Trick işe yarar umarım XD

CamaeL said...

ayarlat tabi de benim gelebileceğim bir tarihte olsun, yoksa hiç acımam bak 8D

Ragnor said...

partide obi-wan'ı görmüşsündür diye tahmin ediyorum. Iain Maynard takma adıyla ankarada yaşıyor bugünlerde old man ben kenobi :).

Adramelech said...

Oha süper olmuş. Bende katılmak isterdim de pek mümkün gözükmüyor. Sen SW'yi iyi öğrenmişsin güzel bir frp oynanır senle şimdi eheh.. Ayarlamak lazım bişeyler. Neyse bakarız.

Evet kilo vermen lazım. Yine.

CamaeL said...

@ragnor: gördüysem de hatırlamıyorum =) heheheh.

@adra: o şişler inecek, kilo kısmı verilcek eed. sw rp? definately!! *.*