Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Friday, February 05, 2010

Rosemary


Rosemary , bir süredir kafamda evirip çevirdiğim bir konseptin, Adramelech'in son hikayesini okumam, üstüne Sherlock Holmes izlememle beraber bir anda olgunlaşması ile alakalıdır. Viktoryan dönemindeki ufak bir kız ile günümzde yaşayan arsız bi dominatrix arasında gidip gelen bir hikaye döngüsü var şu an, daha yeni başladım zaten. İkisi arasındaki bağlantı nedir, bu kadın kimdir falan filan yavaş yavaş ortaya çıkacak işte. Yazıyorum ağırdan ağırdan alarak.


Hani, hikaye kısa aslında ama bir anda tüketmek istemiyorum hepsini.

Hikaye her ne kadar günümüzde geçiyor gibi görünse de farklı bir Düş evreninden başka bir şey değil. Baş karakterin bu blogda yazdığım karakterlerle bir alakası yok, ama bu blogdaki karakterlerin o dünyadaki halleri üzerine göndermeler yapabileceğimi düşünüyorum. Farklı bir şey denemek ve farklı konseptler üzerinde çalışmak bir süre iyi gelecek bana. =)

~ Rose

Not: Blog Header'ını Dual Saber yaptı. Ben de blogu biraz evirip çevireceğim zamanla. Hehe.

No comments: