Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, February 17, 2010

Kaos!

Hum, hikaye yazamıyorum bu aralar. Genel olarak hazır tüm plotlar, sahneler hazır kafamda, diyaloglar ve betimlemeler girecek araya bir tek. Kafamda dönüp duruyorlar ama o kadar dağınık ve kısalar ki, yazasım gelmiyor. Bir de tabi bir anda sıkışan derslerim, tembelliğim yüzünden deadline'ı geçirdiğim projelerim falan var. Yetişmeli yetişmeli yetişmeli.

Mesela yarına proje sunumu hazırlamalıyım. Hayır, bitmiş proje değil de "Şöyle olacak, buralara şunları düşünüyoruz çünkü konummuza göre burada hedehödö olmalı!" gibisinden bir powerpoint sunum. Bu sene tek aldım projemi. Sınıftan birileri "gel beraber yapalım!" dediyse de, geri çevirmiş bulunmaktayım. Kocaman, healing garden temalı, şirin bir şey olacak.

Mesela pazartesi günü DL projesinin script bitmiş olmalıydı. Ben çeyreğini ancak bitirdim ki hayvani bir wall of text kendisi. Daha bilgisayara geçilecek. Deadline'ın uzatılmasını istedim. . .

Mesela haftaya pazar için elimde bir proje daha var, ama söylemem!

Bir de bugün tez yazımı göstermem gerekiyordu danışmanıma. Ama ben ne yaptım? Evde kaldım =) Dün güya tez yazacaktım ama bütün gün yattım yuvarlandım.

Kendimi toparlayıp acilen düzene girmeliyim. Yarın akşam İstanbul'a gidiyorum zaten SW Force Gathering Party için. Kostüm falan yaptım kendimce böyle. Sith Leydisi olarak gideceğim, nihah.

Bunların dışında hem Düş hem de Rosemary biraz ara verdi. Yoldayken aklıma geliyor ama bilgisayarın karşısına geçince elim klavyeye gitmiyor. Düş hikayelerinde Camy'ye dönebilirim bir kaç bölüm. Garip bir şeyler dönüyor Düş'de anlayamadığım.

Neyse, iyi bakın kendinize !

Öpüldünüz.

~ Rose

2 comments:

mit said...

Aynen aynen... Yazılması gereken bir sürü hikaye ve bitirilmesi gereken bir sürü projem var ama bir türlü vakit bulamıyorum. Sen en azından blog sayfana yazı yazacak zamanı bulmuşsun :)

Star Wars Party için ise kocaman bir Ah çekiyor, başka da bir şey demiyorum.

May the force be with you...

Sevgiler...

TRN said...

İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler! Keşke yaşım tutsa diyorum SW partisi için.Öyle bir partiye gelsem, sanırım hiç izlemediğim bütün filmlerini izlerdim :) 3-4 sene sonra (Öeh!) ben de gelirim artık :P :D

Mey dı fors bi vit yu diyip, yorumumuzu bitirelim.