Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, January 09, 2010

Shape of Things to Come


2010 çok güzel başladı benim için. 3. hikayesiyle beraber Av partisi sonlandı, bir de avla ne yapıldığına dair ufak bir şey yazacağım, sonra karakterler evlerine dağılacak.

Sırada iki yeni seri var; Kelebek'in ormanda bulduğu kılıçla alakalı Kristal Kılıç serisi. Daha fikir aşamasında. Diğeri de şövalyeleri birbiri üzerinde mızrak kırmaya teşvik edeceğimiz Turnuva serisi.

Bu iki büyük seri dışında aklımda Kelebek'in yakın köyleri ziyaret ederek bir düğünü izlemesi hikayesi var.

Başka bir hikaye ile de Düş'ün ve paralel evrenlerin işleyişini açıklamam lazım. Belki bir Kelebek'ler toplantısı gibi bir şey yapabilirim, çok fantastik olur.

Onun dışında bilginize; Kristal Kılıç Düş'e kardeş bir evren gelebileceğine işaretti ^^ Bunu çıtlatayım azıcık.

Onun dışında tekrar yolculuk var bana. Ama sadece bana. Karakterler oturacak oturdukları yerde.

Bana desteğini ve yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Av partisine katılımları ve geri dönüşleri için Aslı, Lorean, TRN, Elessar ve Aenas'a da teşekkür ederim ^^ İyi ki varsınız!

Sevgiler.

~ Rose

Not: Aslında buraya tema olarak kendi fotoğrafımı koyacaktım ama sonra uygun bir fotoğraf bulamadım. Bir de, Battlestar Galactica - Shape of Things to Come .


5 comments:

Elessar said...

Asıl biz sana teşekkür ederiz, ellerin dert görmesin. (:

Lorean said...

^_^

*Jousting'e ismini yazdırır*

Asli "Çağlayan" Bingöl said...

Resim süfer *-* Tılsım o! :D

CamaeL said...

@ Eles : desteğinizi esirgemeyiniz ^^

@Lorean: heyooo! özel davetiye atcam zaten <3

@Aslı: ben de öyle düşünmüştüm =D

Sir Aenas said...

Hikayelerinde rol ayırdığın için yeniden çok teşekkür rose chan chan