Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Thursday, January 14, 2010

İstanbul, yine =)

Ben bu akşam İstanbul'a gidiyorum yine ^^ Ocak sonuna kadar orada olacağım, hikayelerimi düşünmek ve karalama yapmak için bol bol vaktim olacak. Yeni hikaye yazdığımda buraya koyar mıyım emin değilim çünkü bildiğiniz gibi; İstanbul = Limitli internet saatleri. Ancak döndüğümde Kristal kılıç serisine başlamış, Turnuva serisinin kaba planını çıkarmış olacağımı düşünüyorum. Araya bir iki çerezlik hikaye de sıkıştıracağım tabi =)

Bu arada Çağlayan'ın Aster ile ilgili hikaye serisi ni okuyabilirsiniz, tavsiyedir okumayanlara ^^

Bavulum hazır, biletim hazır, tutmayın beni! Çökücem tepenize! 8D

~ Rose

Not: Yolda görürseniz çekinmeyin çevirin, "Rose-chan bi çayımızı iç!" diyorsanız da burdan irtibata geçin ne biliyim 8D Sahlep de olur, soğukmuş oralar.

4 comments:

TRN said...

Starbucks'ta kahve içiricim çay yerine :P

Sir Aenas said...

Ankara üzerinden uçakla geçerken aşağı atla da bi çay ikram edeyim :D

Lorean said...

İstanbul'u tekrar özledim >_> Bu sömestır uğrama fırsatım olsa keşke.

Asli "Çağlayan" Bingöl said...

Tavsiye için teşekkürler ^_^