Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Wednesday, December 16, 2009

Duyuru!

Haftaya salı akşamına kadar buraya bakmayı bırakabilirsiniz, proje teslimi dolayısıyla evde olmayacağım çünkü, kafam meşgul olduğu için de hikaye yazamayacağım.

Geldiğimde önce Butik Hesionka alışverişim, sonra Loreanla ortak bir hikayemiz olacak. ardından 3 bölümlük bir av partisi yazacağım. Ava katılmak isteyenler bana mail atabilir, hikayede boy gösterebilirler =) yorum da olur farketmez.

Dua edin benim için. öpüldünüz. Kızdı birisi xD

~ Rose

3 comments:

Sir Aenas said...

Kolay gelsin. Başarılar diliyorum. Dualarım seninle.

UU av partisi!. Okumak için sabırsızlanıyorum.(bu da irdelenecek nihoahoaao).

Yiğit Levent said...

Güzel güzel. İkinci bölüme büyük bir katkım olacak söyleyeyim şimdiden.

hatta ikinci bölümü sadece bana ayırmanı bile isteyebilirim =P

Lorean said...

Proje teslimi için başarılar!