Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Thursday, December 24, 2009

Butik Hesionka alışverişim <3 Yay!

BUTİK HESİONKA ALIŞVERİŞİM GELDİİ! ( Aslında bir hafta oldu geleli ama fotoğrafları ancak çekip koymaya vaktim oldu <3)>

Buuu Victorian Lady Top Hat! Çok tatlı bişi, tokalı böyle takıyorsun. Nerede kullanırım bilmiyorum ama benim olmalıydı <3
Bu Poof Poof berem. Panda o fare değil >.<>Bu daa Hesi'nin hediyesi bileklik! Çok tatlı, daha önce hiç kullanmadığım tarzda bir şey ama bayıldım <3

Bu arada Butik Hesionka , bu da Hesionka Blog ! Mutlaka bakın, hem çok güzel şeyler var butikte, hem de Hesi'nin yazıları über eğlenceli =D

Merakla yeni gelecek ürünleri bekliyorum <3

~ Rose

6 comments:

Sir Aenas said...

Fare fare fare. Minnie Mouse,

Ayna-i Marzî said...

Ooo hayırlı olsun, güzel kullanmalar diliyorum :)

Hesionka said...

hihiih canım, güle güle kullan hepsi çok yakışmış sana <3 ^_^

Loreathan said...

Güle güle kullan ^^

CamaeL said...

teşekkür ederim efenim hepinise <3
güle güle kullanacağım =D

emrecn said...

ben en çok banyo fayanslarını beğendim ( :