Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Saturday, December 12, 2009

=)


AutoCAD'im kasıldı kaldı blok patlatırken, ben de biraz buraya yazayım diyorum. Sürekli hikaye yazıp duruyorum buraya, okuyan bir kitlem var, en azından okuduğunu bildiğim bana geri dönenler var;

Öncelikli olarak desteğini esirgemeyen, ziyaret etmeyi ve ziyaret etmelerini sevdiğim Çağlayan/Tılsım ve Arleon var.
Ragnor ara ara bana geri dönüşlerde bulunuyor ^^
Geagle her yeni yazımda ilk dürttüğüm kişi.
En son Sir Aenas, hikayelerimi irdelemeye başladı.
Ayna-i Marzi de ara sıra yorumlarını eksik etmiyor ^^
Jhemm, eskisi kadar sık olmasa da takip ettiğini biliyorum.
Bir de bir zamanlar Adramelech vardı, ama gene ortadan kayboldu =) Bir gün geri dönerse eminim onun da yorumlarını alacağım =D

Bunların dışında da okuyanlar var eminim, sanırım en son bir de UrieL bakıyordu buralara tekrardan. Yazmayı unuttuklarım varsa ya bana geri dönüş yapmıyorlardır ya da haberim olmuyordur geldiklerinden =)

Kısa sürede çok şey yazdım, daha ne yazacağım bakalım. Yeni silah tasarımı bitti, liderlerin bir kaçını daha çizmeliyim. sonra onlarla ilgili resimli bir post yazacağım. Biraz sıkışık bir döneme girdim. Sağlığım düzeliyor neyse ki.

Ayrıca ziyaretçi listesine not: Hesionka'nun butiğini mutlaka ziyaret edin!!! Çok tatlı işleri var bir de kendisi çok tatlı biri. Loreathan'ın bloguna da baktım, ilginç yazıları var, özellikle Twilight ve oyun klişeleri yazılarını sevdim.

İleriki gülerde gelebilitesi olan yazılar! [ Kaming Suun.]
- Hesionka Butik
- Yılbaşı
- Jezabel II
- Daha fazla şölen!
- Arleon ve Asporia ile alakalı bişeyler.
- Resimli Düş konsept çalışmaları. Başkalarının resimlerini koymaktan sıkıldım biraz. Aslında fotoğraf çekecek birilerini bulsam kendi fotoğraflarımı koymak istiyorum da neyse. Sonra artık.

Şans dileyin; iki hafta sonra uygulama proje sunumu var. Bu sefer sinir krizi geçirmeden atlatmak istiyorum. Gelecek dönem ise ne olursa olsun tek almalıyım projeyi, çünkü çok zorlandım bu dönem. Ama iyi kötü kapatıyoruz dönemi =) Yılbaşında ise sanırım öncelikli planım iptal olduğu için ablamlayım. Wii oynayacağız tüm gece galiba =D Umarım yani en azından.

Şimdi işlerime döneyim. Bir ara sıcak silikon edinip kırık takılarımı tamir edeceğim. Çok şey yapmak istemek ama zaman bulamamak. Zaman olunca popoyu sandalyeden kaldıramamak. Of! Arada Dragon Age Origins'i bitirdim, Alistair'le sonsuza dek mutlu yaşadık. Haha!

~ Rose

Blackmore's Night albümleri.

6 comments:

Lorean said...

*Şans diler*

Asporia ve Arleonluları heyecanla beklediğimi söylemeye gerek yok : )

Loreathan said...

Teşekkürler yazılarımı beğenmene ve blogunda bahsetmene sevindim, yine beklerim ^_^

CamaeL said...

@ Lorean : Konuştuğumuz gibi, önce bi su aynalı bölümü yazalım, orda davet et sen beni ^^

@ Loreathan : Hiiii bana yorum yazmııış =^^= bahsedicem tabi =) sevdiğim şeyleri herkes bilsin görsün =D poof poof um gelsin hele neler yazıcam daha nihahaha =D

emrecn said...

hehe gizli izleyici olmak gibisi yok (:

CamaeL said...

oh may gad gölgelerden biri çıktı! =D
melabaaa ^o^

godflame said...

*irkilir şu adı duyunca aniden*

Hmm... evet, 7'de 1, fırsat buldukça kör olma riskini alarak okumaktayım.

Daha geniş ve içerikli yorumları... yakın gelecekte yaparım, umarım.

İç ses: Yaşlandık Azy, yaşlandık... aman ne diyorum ben... pff..

*gözlerini devirip Tristan'ın adamlarına yakalanmamak üzere kaçar*