Motto...

If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best.

Tuesday, October 06, 2009

Mimimimimimimimimim!

Ayna mimlemiş herkesi, daha sonra Gord10 ve Aslı'nın bloglarında da gördüm, eh, benim de vaktim geldi =)

Aşağıdakiler, artık yıllardan beri vazgeçilmezim olmuş olan şeyler. Hmm. Bir bakalım!

Bilgisayar, Creative media player, Tablet, Scanner, Telefon! İletişim, çizim mizim, araştırma ve pek çok şey için kullandığım, başında neredeyse tüm günümü geçirdiğim aletler. Biri bozulsa dengem şaşıyor. Hoş, koskoca yaz tatilini minimum bilgisayarla geçirdikten sonra, adapte olabildiğimi farkettim =) (Ekranda Leviathan var. Reklaaaamm!!! xDDD )

Peluş köpeğim ve Mavi Kedi; 21 yaşında kocaman bir kız olsam da, moralim bozulduğunda, gece korktuğumda veya evde yalnızken daima yanımdadırlar. Peluş köpeğimin herhalde bir 10 yılı vardır benimle. Belki daha fazla. Mavi kedi ise, en yakın arkadaşımın hediyesi bana.

CamaeL'in Ankh'ı. Eğer beni uzun süredir tanıyorsanız, bunu neredeyse hiç çıkarmadığımı, ve kendimi ne şekil çizersem çizeyim bunu mutlaka boynuma eklediğimi görmüşsünüzdür. O bu işte. İlk gördüğüm günden sonra para bulana kadar aylarca vitrinde beklemiş, eşsiz bir ankh kendisi.
Kitaplarım, kartlarım, Leprechun ve Fae biblolarım, çeşitli cam. . mumluk?şamdan? onlardan işte. =)
Ayna ve makyaj çantam. İçi taktığım takmadığım bir çok aksesuarla doludur. Aynanın üstünde ise unutmamam gereken şeyler yazan bir kağıt vardır. Üst köşesinde ise görmekten hoşlandığım bir kaç eşya. Bu ayna pek çok kabusuma konuk olmuştur, gece kalktığımda ise ilk baktığım şeydir korkarak.

Sevgiler.

~ Rose

3 comments:

Asli "Çağlayan" Bingöl said...

Bilgisayarına bakıyorum, "ya," dedim, "bu site çok tanıdık geliyo, girdiğim bi çizim sitesi mi acaba?" falan derken... alasjdlkasjdfa.

Adramelech said...

Yoruma yorum;

shafgdfagsfasdfsd

Ayna-i Marzî said...

Ben peluş oyuncağı sevdim. Görünen o ki hepimizin hemen hemen ortak bir noktamız var ki o da bilgisayarımız. Ben mim'imde yazmamışım aslında, belki diğerleri kadar önemsemediğim içindir ya da onu iyice bir parçam kabul ediyorum ben. Eşya olduğu aklıma bile gelmiyor :D